Cover von Das Prinzip Fairtrade opens in new tab

Das Prinzip Fairtrade

vom Weltladen in den Supermarkt
Author: Search for this author Dohmen, Caspar
Statement of Responsibility: Caspar Dohmen
Medium identifier: SB H
Year: 2017
Publisher: Berlin, orange-press
Media group: Sachbuch
available

Copies

LocationsStatusDue dateReservationsMedia groupBarcodeShelfmark
Locations: He Doh / 2. Obergeschoss Status: available Due date: Reservations: 0 Media group: Sachbuch Barcode: 01620436 Shelfmark: He Doh

Content

Die Idee von gerechten Handelsbeziehungen zwischen den kleinbäuerlichen Produzenten im Süden und den Konsumenten im Norden führte zu "Fairtrade" zertifizierten Waren in unseren Regalen. Der Wirtschaftsjournalist bietet eine wohlwollend-kritische Darstellung mit vielen Beispielen aus dem Süden.

Reviews

Details

Author: Search for this author Dohmen, Caspar
Statement of Responsibility: Caspar Dohmen
Medium identifier: SB H
Year: 2017
Publisher: Berlin, orange-press
opens in new tab
Classification: Search for this systematic He
Search for this subject type
ISBN: 978-3-936086-83-6
Description: 255 Seiten : Illustrationen
Tags: Fairer Handel
Search for this character
Media group: Sachbuch